בירור בנוגע לחשבון המים?

מתי אפשר לברר את החשבון?

בהתאם לתקנות המים, אפשר לבקש מאיתנו, התאגיד, לערוך בירור של חיוב  צריכת מים בתקופת חיוב מסויימת. חשוב לשים לב -  הפניה צריכה להיעשות לא יאוחר מ -30  ימים מהמועד האחרון שנקבע לתשלום החשבון בגין אותה תקופת חיוב.

איך מבררים?

אפשר להוריד להורדת טופס בירור חיוב מים חריג למלא אותו ולשלוח אלינו במייל [email protected] או לפקס 03-5714008

תאגיד 'מי גבעתיים' מחויב לבדוק את הבקשה לבירור בתוך 14 ימי עסקים.  אם תוצאות הבירור אינן לשביעות רצונך, אז אפשר לפנות לשירות הלקוחות שלנו, תוך 21 ימים ממועד קבלתן, ולבקש לבצע בדיקות נוספות או לשלוח את מד המים לבדיקת תקינות במבדקה.  פרטים לגבי בדיקת מד מים בקישור