איך ליצור איתנו קשר?
אפשר ליצור איתנו קשר ב-5 דרכים:
חשוב לנו להדגיש שאנחנו פה כדי לספק את השירות האיכותי והיעיל ביותר שייתן מענה לכל שאלה או תקלה. לא משנה באיזו דרך, נדאג לתת תשובות.
1. באתר - אפשר לשלם באופן דיגיטלי ולמלא טפסים מקוונים , לעדכן מספר נפשות בנכס או לעדכן מעבר דירה, להצהיר על נזילה ועוד.
לטפסים מקוונים.
2. בווטסאפ או בפייסבוק - אפשר לכתוב לנו ואנחנו נענה כמה שיותר מהר.
- בווטסאפ 055-976-2008
- בפייסבוק : מי גבעתיים
3. במוקד הטלפוני - שם הנציגים והנציגות שלנו יענו בסבלנות ובאדיבות על כל שאלה שנוגעת לחשבון המים.
- 1800-800-814 | *3814
4. במרכזי השירות הפרונטליים - נמצאים הנציגים והנציגות שלנו יחד עם מנהלת המחלקה כדי להעניק את השירות האיכותי והמקצועי ביותר.
- מוקד שירות הלקוחות, רח' כורזין 1, בית מולדבסקי קומה 5:
ימי א': 8:30-15:30
ימי ב, ד', ה': 8:30-13:30
ימי ג': 8:30-18:30 - מרכז השירות לתושב בעיריית גבעתיים, רח' שינקין 4:
ימי ב': 15:00-18:00
ימי ד': 8:00-13:30
אפשר לקבוע תור פרונטלי מראש בקישור
5. במייל - אפשר לשלוח לנו כל בקשה או שאלה לדוא"ל בכתובת: [email protected]
*חשוב לדעת - בכל מה שקשור לתקלות בצנרת המים והביוב יש להתקשר ל-מוקד 107 העירוני שמטפל בתקלות 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.
רשות המים
מבררת את תלונות צרכני המים והביוב כלפי תאגידי מים וביוב, לאחר שמיצו את תלונתם אל מול התאגיד, בהתאם לסמכות המוקנית לרשות המים בסעיף 108 לחוק תאגידי מים וביוב, התשס"א – 2001.