שלום רב,

ביום שני, 29.6.26, תתבצע הפסקת מים מתוכננת בין השעות 09:00–17:00, לצורך חיבור בניין גולומב 42 לתשתיות המים.

הפסקת המים תחול בכתובות:
גולומב 25–31, 36–46

הודעות נשלחו לצרכני המים הרלוונטיים.

אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומודים על ההבנה